28 Ιουνίου 2009

Αν θα έρθεις κοντά μου

Αν θα έρθεις κοντά μου,
θα περάσει ο πόνος,
θα βουλειάζει ο στόλος
των καημών, στο νησί.

Αν θα έρθεις το βράδυ,
θα σου δώσω ένα χάδι,
θα σου δώσω στο στόμα
φιλί.

Στο σκοτάδι το άστρο,
στην καρδιά σου το κάστρο,
σε κρατάει γερά
φυλακή.

Μοναξιάς σου το χάδι,
ο καημός κάθε βράδυ,
σου ραγίζει το φύλλο
καρδιάς.

Αν θα έρθεις κοντά μου,
θα γευτείς τα φιλιά μου,
και θα φύγει ο πόνος
με μιας.

Αν θα έρθεις κοντά μου,
θα ραγίσουν τα φύλλα,
της καρδιά μας το κύμα,
θα αρχίσει το βήμα.

Θα αρχίσει πορεία
της ζωής ευτυχία,
της καρδιάς μας κοινός
ο σκοπός.

Μία αγάπη θ΄ανθίσει,
κι η ζωή θα τσουλήσει,
απ΄το τέλμα θα βγει
μονομιάς.

Αν θα έρθεις κοντά μου...

1 σχόλιο:

ΓΙΩΡΓΗΣ είπε...

Αν θα έρθεις κοντά μου,
θα λυγίσει η καρδιά μου,
θα ξεφτίσει η πίκρα,
θα μασάς και μια τσίχλα.

Μα η αγάπη μάτια μου
δεν ξέρει να μασάει,
θέλει μονάχα αγκαλιές,
στα χείλη να φιλάει.