12 Ιουλίου 2009

Ο έρωτας

Με δεδομένο ότι ο έρωτας είναι η πιο δυνατή μορφή αγάπης έγραψα τους παρακάτω στίχους που μπορούν να μελλοποιηθούν νομίζω:

Σαν αστραπή διαπερνά
και μια αγάπη με κερνά
που φτάνει στην καρδιά μου.

Σαν κεραυνός με χτύπησε
και η καρδούλα σκίρτησε
πριν δώσω τα φιλιά μου.

Πετάρισε η καρδούλα μου
και χάθηκε η φωνούλα μου
στου έρωτα τα δύχτια.

Οι δρόμοι δεν ενώθηκαν
σε ένα καημό ναρκώθηκαν
στης λησμονιάς τα νύχια.

Πριν να προφτάσει η νυχτιά
να μου χαμογελάσει
πόνεσα, κι είπα για χαρά
πάει η καρδιά να σπάσει. (μπορεί να αποτελεί το ρεφρέν)

Το γλυκοχάραμα βαρύ
και μια ελπίδα με θωρεί
να την γλυκοκοιτάζω.

Έφυγα κι είπα ένα γεια
είναι μεγάλη η καρδιά
και μια γραμμή χαράζω.

Να την ξεχάσω δεν μπορώ
ναι μάτια μου σε αγαπώ
κι ας έφυγα πριν φέξει.

Εσένα πάλι νοσταλγώ
εσένα θέλω να κοιτώ
κι ας μην είπες μια λέξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: