18 Ιουλίου 2009

Χθες... μάτια μου φιλήδονα.

Το τραγούδι αυτό το έγραψα πριν πέντε χρόνια περιμένοντας την μεγάλη στιγμή της ζωής μου η οποία ήταν η πρώτη συνάντηση με μια ψυχούλα που έμελλε τελικά να σημαδέψει την ζωή μου.

Χθες ήτανε βροχή
και σήμερα λιακάδα
σε είδα μάτια μου γλυκά
με έπιασε λαχτάρα.

Χθες ήτανε βροχή
και σήμερα λιακάδα
άστραψε φως μες στην ψυχή
ξημέρωσε η ρημάδα.

Ματάκια μου φιλήδονα,
χθες την καρδιά μου κλείδωσα
εσένα ν' αγαπήσει.

Ματάκια μου φιλήδονα,
χθες η ψυχή μου έσταξε
το μέλι της αγάπης.

Ματάκια μου φιλήδονα
μες στη καρδιά μου μέλωσες
μου έδωσες ελπίδα

Ματάκια μου φιλήδονα
χθες πάλι σε περίμενα
και είπες πως δεν θα 'ρθεις.

Χθες άρχισε η ανεμελιά
και για τα μάτια τα μελιά
αυτή αναστενάζει.

Άρχισε πάλι η καρδιά
και μέλι γέμισε η μιλιά
το τρέμουλο οργιάζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: